Darmowa dostawa od 79 złotych kurierem. Sprawdź ceny i zrób zakupy.
 
 

Dostawa

Dostawa

UWAGA: W Dzień Darmowej Dostawy - Kurier gratis*. *U nas przez cały rok przy przedpłaconych zamówieniach o wartości minimum 79 zł brutto kurier gratis.

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze produkty dotarły do Ciebie bezpiecznie, z zachowaniem wszelkich właściwości i najszybciej, jak to tylko możliwe. Dostarczamy paczki za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz DPD.

1.        Umowa z Pocztą Polską (Firmą Kurierską DPD) na usługę dostarczania przesyłek kurierskich  jest gwarancją dostarczenia przesyłki w ciągu 2 dni roboczych od jej wysłania (najczęściej przesyłki dochodzą w ciągu jednego dnia roboczego) [nie licząc sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy].

2.       Dodatkowo informujemy, że po nadaniu przesyłki e-mailem przekazujemy link do jej śledzenia.

 

Płatności

Za wybrane nasze produkty możesz zapłacić na kilka różnych sposobów:

  • Przedpłata na konto - należy przelać płatność za zamówienie na konto:                                                                           SOWY Agata Chrostowska                        konto w Idea Bank: PL 50 1950 0001 2006 0626 9878 0002
  • Kartą kredytową za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
  • Przelewem online za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
  • Płatność przy odbiorze - zapłacisz więcej, ale pieniądze będziesz mógł przekazać kurierowi lub listonoszowi

Przypominamy, że do każdego zamówienia jesteśmy w stanie wystawić fakturę VAT.

Zwroty i reklamacje

Pamiętaj, że zgodnie z ogólnymi zasadami wynikającymi z przepisów dotyczących zawierania umó na odległość możesz bez podania przyczyny odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Przed ewentualną wysyłką skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów. Być może będziemy w stanie zaproponować Ci lepszą ofertę.

Po przyjęciu przez nas towaru zwrot gotówki odbywa się w ciągu 14 dni od przyjęcia towaru na Twój rachunek bankowy. 

W przypadku reklamacji należy najpierw skontaktować się z nami wysyłając wiadomość na adres biuro@tatata.pl. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko, numer zamówienia i opisać przedmiot reklamacji.